bellanyman.blogg.se

en liten blogg om mitt år i New York!

Gratiskonsert och klubb

Kategori: Allmänt

Nu har vi flyttat in hos Tammi. Det är en helt okej lägenhet faktiskt! Hade väntat mig värre. Ska visa er någon annan dag! Igår så gick jag, Josefin, Tammi och hennes pojkvän på en gratiskonsert i brooklyn. Det var lite countryinspirerade band som spelade och det var så mysigt! Och jättemycket folk! Sen bestämde vi oss för att åka till en annan klubb som skulle ligga en stund där ifrån. När taxin släppte av oss så var jag helt säker på att vi hade kommit fel. Det var en liten bakgata som var helt tom. Men vi var helt rätt! vi behövde inte visa legg och lyckades till och med komma in billigare, han som tog inträde hade någon släkting i Edsvalla så jag tror det var därför. haha. När vi väl kom in så var det jättehäftigt där inne. Så vi dansade hela kvällen men kom ändå hem rätt tidigt, typ två någon gång, för Tammi och Lucas skulle åka till flygplatsen vid tre. Men det var en riktigt rolig kväll och så himla häftigt. Kändes lite som en film. haha.
Bredvid klubben så låg det ett litet kollektiv, dom hade en gammal rullstol som jag fick provåka. haha.
Och en keps tydligen.

Kommentarer

  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Så kul ni har det! Det råder ingen tvekan om! Vad skönt att ni kommit in i lägenheten o fått lite ordning också! Puss längtar efter dig så det är jättekul när ni bloggar! Vi har det bra i Nerja också! Puss puss puss! <3 /Mammi

    2013-07-29 | 15:38:38

Kommentera inlägget här: