bellanyman.blogg.se

en liten blogg om mitt år i New York!

imorgon smäller det

Kategori: Allmänt

Vi tog sovmorgon i morse, men jag vaknade ändå innan klockan ringde, av att det åskade så himla mycket. Kändes som om hela huset skakade. Men det var skönt att få komma upp och äta långfrukost innan det var dags att ta bussen in till vårt rep i central park. Men herregud vad det regnade, vi var helt genomblöta efter två timmars rep. Men det gjorde inte så mycket, dels för att det är så varmt ändå och dels för att vi är så peppade för det vi ska få göra. Vi ska nämligen vara med i en flashmob med The Wanted i Good Morning America imorgon!! så PEPP! Haha det kommer bli jätteroligt. Men vi ska vara där klockan sex på morgonen, vilket innebär att vi måste gå upp typ vid fyra på morgonen (natten). Det känns inte riktigt lika pepp med tanke på att jag har två klasser senare på dagen och vi har tänkt att gå ut imorgon kväll. Man får väl göra några starbucksbesök imorgon så ska det nog gå bra.
Efter repet så gick vi och åt lite thaimat och väntade på vår jazzklass, som var en sub idag eftersom Barber är i Canada. haha. Det var hur som helst kul. Mycket piruetter och hopp. Jenny som hon hette har dansat bakom Beyonce och spelade Sue i Smash, så ni kan ju tänka er hur duktig hon var. Jätteinspirerande och hon var världens glädjespridare.

Kommentarer

  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Det känns helt overkligt det du skriver! Fast för er kanske det börjar kännas som vardag?! ;) Ni måste lova att ni njuter av allt fantastiskt ni får vara med om! Vilka upplevelser det måste vara! Modigt av er! <3 Helt fantastiskt! Kramar o lycka till imorgon! Jag är så spänd på att höra hur det var! Trodde att det var idag på "Instabilden" jag såg, men då förstår jag att ni repade då! Puss på dig! <3 Lycka till imorgon! Goodmorning America!

    Svar: Nej det var idag, det var nog för att jag skrev inlägget igår kväll, alltså idag för er som gjorde det konstigt:) det var en jätterolig upplevelse och jag tror det ska gå och se någonstans :) puss
    None None

    2013-08-23 | 21:49:26
    Bloggadress: http://petranyman.blogspot.com
  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Okej! Ja det vill jag verkligen se! :) Ha en härlig lördag! Puss

    2013-08-24 | 12:14:02
    Bloggadress: http://petranyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här: