bellanyman.blogg.se

en liten blogg om mitt år i New York!

Flashmob

Kategori: Allmänt

vi var tvungna att gå upp vid fyra igår för att komma iväg till central park där The Wanted skulle ha spelning för GMA klockan sex på morgonen. Spelningen började egentligen åtta men det var en del som behövde fixas innan, så vi fick glatt gå upp vid fyra. Jag var ändå inte så trött som man kunde tro, det kom senare under dagen. Det tog bara tio minuter för oss att åka in med bussen iallafall, det var skönt för vi var lite nervösa för att det inte skulle komma någon buss överhuvudtaget. Men att ta tunnelbanan från Time Square till central park mitt i natten är inget som var jättekul, för det var så himla mycket råttor där när det inte var så mycket folk, och dom sprang liksom upp på plattformen. uhhh, så äckligt. jag får jobba med min råttfobi nu kan jag säga. När vi kom fram så fick iallafall BDC stå längst fram för att flashmoben skulle synas, men det var ju egentligen lite synd eftersom vi inte direkt är några fans, jag hade ju knappt hört någon låt innan i förrgår, och runt oss stod det tjejer som var helt galna och dunderkära i killarna, jag tror dock att bandet trodde att vi också var superfans, för dom kom ut i publiken och skulle krama oss och gav slängkyssar osv, haha. lite synd om både dom och de riktiga fansen. Det var iallafall en väldigt rolig upplevelse även om vi fick gå upp så tidigt och vara där så många timmar. Här är länken till klippet iallafall. http://www.youtube.com/watch?v=b6M-u5j8LD8&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3Db6M-u5j8LD8&nomobile=1 Tror jag är med från 2:10- 2:20 någonstans, jag har ett rosa linne på mig! Haha jag syns pyttelite, men ändå, det var kul att vara med!

Kommentarer

  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Bra med cerise tröja! Jag såg dig 3 gånger!;) Helt galet att det är så mycket folk vid den tiden?!;)))) Jag Det var fullt ös! Förstår tjejerna bakom er! Bra låt o grymma killar! <3 Puss

    2013-08-24 | 23:02:36
    Bloggadress: http://petranyman.blogspo.com
  • Britt säger:

    Häftigt Bella!
    Vilka upplevelser ni får vara med om, då kanske man får stå ut med lite råttor (men hujedamig)

    Kram mormor!

    Svar: ja precis, tydligen så är september den stora månaden för kackerlackor också, det ser jag inte heller fram emot!:) haha kram
    None None

    2013-08-28 | 17:24:04

Kommentera inlägget här: