bellanyman.blogg.se

en liten blogg om mitt år i New York!

utomhusbio

Kategori: Allmänt

Igår hade jag två klasser ganska tidigt på dagen. Leaps and turns och balett. Mycket teknik med andra ord. Men det behövs och är väldigt roligt när det går bra. Hade kanske ingen toppendag igår eftersom jag har sån himla träningsvärk i fötterna, haha, men det var ändå bra lektioner som jag absolut kommer ta fler gånger! Sen gick vi några stycken och åt sushi på en restaurang ganska nära skolan och sen gick vi på utomhusbio i Bryant Park. Det var någon svartvit film som vi inte hängde med jättebra i, men det gjorde ingenting för det var så himla mysigt. Så härlig stämning med massa folk som satt på filtar och hade picknick, som klappade i händerna när huvudrollen gjorde något bra. Det var som sagt väldigt mysigt och jag vill gå dit varje måndag så länge det håller på nu!
Idag var jag tvungen att åka till skolan jättetidigt, redan vid åtta. För vet ni vad?? Sonya Tayeh håller klass på bdc ikväll!! (från so you think you can dance för er om inte vet vem hon är.) Jag är så lycklig över det så det finns inte! och lite nervös, haha. Hur som helst så var jag tvungen att vara på skolan tidigt för att signa in, dom släppte platserna halv nio och en timme senare var det fullt. Helt galet, så jag är så glad att jag fick en plats. Så nio ikväll smäller det. Så därför har jag bara tagit en klass idag för att spara lite på krafterna, det fick bli jazz med Barber igen. Hon är helt fantastisk faktiskt. Så nu är jag hemma och laddar, har skypeat med mamma och pappa och nu ska jag äta mat. Det här kommer bli så ROOOOOLIGT! Jag skriver om hur det var imorgon. Men vet redan att det kommer va grymt!!

Kommentarer

  • Olivia säger:

    Åhhhh va mysigt de såg ut! Kul de är att se att du/ni har de så bra och att ni träffar massa roliga människor och allt allt allt! 💎💕😊

    Svar: ja det var det:) det har vi, men jag saknar er:)
    None None

    2013-08-14 | 13:14:43
  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Men vad häftigt! Så mycket människor! Så kul att få se lite bilder! Kram på dig! <3

    2013-08-14 | 17:09:03
    Bloggadress: http://petranyman.blogspot.com

Kommentera inlägget här: