bellanyman.blogg.se

en liten blogg om mitt år i New York!

en lugn dag

Kategori: Allmänt

Nu börjar jag inse att jag är här. lite efter kanske. Tror det var lite jetlag och värme som gjorde det men nu börjar det sjunka in, och jag är så sjukt glad över att få vara här. Jag får bo i New York i ett år för att göra det jag älskar. Det är ju rätt bra! Jag älskar den här staden också! Det är så mycket folk men det känns inte stressigt alls. det händer saker överallt och alla är glada. haha. Igår hade vi ju tänkt att åka och bada men då blev det ju såklart molnigt så vi struntade i det. Vi ville hellre spara det tills när det är finare väder eftersom man måste åka ett tag för att komma dit. Så istället tog vi det rätt lugnt på dagen, såg en film och låg i sängen. Sen fixade vi massa småsaker som att köpa tunnelbanekort och köpa nagelsax. På kvällen gick vi ut och åt middag och så hann vi med lite shopping också. Jag glömde att ta med mig sladden till mobilen ner till lobbyn där vi har wifi, så dom bilderna får ni se någon annan gång. Här kommer några bilder från i förrgår istället.

Kommentarer

  • Robban Nyman säger:

    Gött att Ni börjar komma in i "The New York moves". Jetlegen snart som bortblåst. Ha det gumman! :)

    Svar: haha ja jag hoppas det, det känns bättre för varje dag iallafall. och i förrgår sov jag till elva!! inte likt mig, så det är nog bra nu;)
    None None

    2013-07-22 | 23:31:22

Kommentera inlägget här: