bellanyman.blogg.se

en liten blogg om mitt år i New York!

en dag, tolv timmar, tjugo minuter

Kategori: Allmänt

Den andra bloggen funkar inte, så jag gör väl ett nytt försök här. 
 
Nu är allt nerpackat. Två väskor med allt det som ska vara mitt liv detta år, känns lite konstigt. Jag drog ut på att packa in i det sista bara för att det är så tråkigt men nu är allt fixat och packningslistan är avcheckad. jag har sagt hejdå till alla vänner och imorgon bär det av mot stockholm och på torsdag kvart i tolv går flyget. Jag förstår det fortfarande inte. Men har någon konstig känsla i kroppen, är glad och ledsen och spänd och nervös.  Skulle helst vilja spola förbi allt så att det blir fredag på en gång, för det är så jobbigt att säga hejdå. Även om det bara är för en liten stund. 
 
 
 
 
Ska kanske tilläggas att jag är jättejättejätte taggad och lycklig!
 

Kommentarer

  • Petra Nymans Dagbok säger:

    Timmarna o minuterna går så fort! Nyss var det massor av nollor efteråt?!? Jag hoppas du uppdaterar din Blogg så ofta du hinner o kan! Jag har sett fram emot din New York resa så länge, snart är den Verklighet! Njut! Puss o god natt! Imorgon åker vi mot Stockholm! <3 Å på torsdag mot New York! <3 Sista natten hemma på länge! Saknar dig redan! Puss

    Svar: fina mamma <3
    None None

    2013-07-17 | 00:06:49
    Bloggadress: http://petranyman.blogspot.com
  • Diana & Patrik säger:

    Lycka till Bella in the big city! Idag har vi äran att ha din mor & far här på middag. Petra längtar redan efter dej ;)

    Kramar från oss!

    Svar: Tack så mycket! haha det är bra att ni håller dom sysselsatta! Kram
    None None

    2013-07-20 | 19:47:36

Kommentera inlägget här: